WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE
I.
WYMIANA
1.
Klient ma prawo wymiany towaru zakupionego w sklepie na inny
rozmiar lub model do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
2.
Towar podlega wymianie jeżeli:
- znajduje się w oryginalnym opakowaniu i
nienaruszonym stanie,
- nie nosi śladów użytkowania,
3.
Wypełnij formularz wymiany – otrzymałeś go wraz z zamówieniem lub pobierz
tutaj.
4.
Dostarcz paczkę osobiście lub wyślij paczkę pocztową lub kurierską wraz z dowodem
zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wydrukowany i wypełniony
formularz na nasz adres:
AMBER SKATE sp. z o.o.
ul. Łąkowa 3/5 Budynek B-1,
90-562 Łódź
5.
Produkty powinny być odpowiednio zapakowane.
6.
Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.
7. Niestety nie możemy zagwarantować, że dany
produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
II.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZMIANY ZAMÓWIENIA
1.
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w sklepie
bez podania przyczyny, powiadamiając sprzedawcę o zamiarze zwrotu do 14 dni
kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
2.
Wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy przesłane wraz z zamówieniem lub
pobierz tutaj.
3.
Dostarcz paczkę osobiście lub wyślij paczkę pocztową lub kurierską wraz z dowodem
zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wydrukowany i wypełniony
formularz na nasz adres:
AMBER SKATE sp. z o.o.
90-562 Łódź
4.
Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
5.
Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi nie
nosi śladów użytkowania oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu i nienaruszonym
stanie.
6.
Niedostosowanie się do powyższych
zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
7.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
8.
Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj
dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku
zaginięcia paczki.
9.
Klient może również zrezygnować z zamówienia
lub części zamówienia, jeśli składający się na nie Towar lub Towary nie zostały
jeszcze wysłane, poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną
lub telefonicznie.
III.
REKLAMACJE
1.
Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
2.
Wypełnij formularz reklamacji – otrzymałeś go wraz z zamówieniem lub
pobierz tutaj.
3.
Spakuj towar – zadbaj o to żeby był dobrze zabezpieczony a opakowanie
chroniło przesyłkę.
4.
Dostarcz paczkę osobiście lub wyślij paczkę pocztową lub kurierską wraz z dowodem
zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wydrukowany i wypełniony
formularz na nasz adres:
AMBER SKATE sp. z o.o.
ul. Łąkowa 3/5 Budynek B-1,
90-562 Łódź
5.
Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.
6.
W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
7.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez
Klienta koszty transakcji.
8.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
9.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi,
które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w
szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do
reklamacji.
10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z
ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru
konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając
rozsądnie, powinien był wiedzieć.
12. Reklamacji nie podlegają:
·
naturalne zużywanie się produktu
·
uszkodzenia mechaniczne
·
wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone
natychmiast po ich stwierdzeniu
·
odbarwienia
·
przemoczenia